Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KR

Jo problém se třetí dávkou očkování nebyl ale po dvou Biotech Pfizer sem dostala Modernu a měla sem dojem že umřu takovou zimnici sem nikdy neměla pak teplotu 38.5 a tři dny sem byla ráda že sem.se doplazila vyčurat

0 0
možnosti
Foto

Ja som mala všetky tri Pfizer a tiež najhorše príznaky po tretej dávke, únava, bolesť hlavy, motala sa mi hlava. Po prvých dvoch okrem pár hodinovej bolesti ruky nič... Rozdiel bol v tom, že prvé dve som mala v čkovacom centre a tretiu u praktického lekára, tak neviem...

0 0
možnosti
PK

V Tečce čekáte marně na aktualizaci. Musíte si načíst aktuální certifikát z očka.

6 2
možnosti
PK

Díky za mínus, ale je to fakt. Pán evidentně absolutně nechápe fungování Tečky ... Dvoudávkový certifikát se vám v Tečce sám od sebe nezmění na trojdávkový. Musíte si nový natáhnout z očka (volba v Tečce pro přidání certifikátu).

2 1
možnosti
ZN

Dobre. Polouchal jsem pana Wericha od profesora Justa. Nicemu se nedivim!

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
PH

P87e14t82r 30H67á46j87e76k

11. 1. 2022 15:34

Prostě chyba v Matrixu - jedna z mnoha, které jste si náhodou všimnul. Každý, kdo nahlédl pod pokličku našich státních IT řešení by se tomu nedivil ani pět vteřin.

13 0
možnosti
BP

Spíš to vypadá na chybu systému mezi klávesnicí a židlí.

0 0
možnosti
MB

Jsem z očkovací generace. Opíchán zdravotní sestrou. Vesnický lékař se smál. Že nám to jde. Já pravil. Pořadí iniciativy, se věkem nějak mění. Každopádně. Sestra, mi to udělala dobře.

Zjevil jsem se v rodném městě. Hle, píchací market. Fronta malá. Tož jsem byl opíchán opět. Problém nevidím, žiji. Příspěvek, jako důkaz ... :-)

5 0
možnosti
JD

J48a43n 41D48o11u61š87e62k

11. 1. 2022 14:09

To je přímo sci-fi zážitek. Škoda že něco podobného nenapíše každý s podobným zážitkem i každý s hladkým průběhem. Hned by se vidělo.

3 0
možnosti

K36a24m45i60l 64Š42a28n40c27a

11. 1. 2022 22:21

Tak si zalozte blog a zkuste napsat, jak to vsechno probehlo uplne v pohode, ocekavam desetitisice precteni :-)

0 0
možnosti

Kdybyste tohle poradil Novakovi, mohl jste od něj dostat pěknej bakšiš.;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 16,57
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem zralý muž, který se rychle blíží k věku odpočinku. Mám rád muziku a literaturu. Už jsem toho dost prožil, ale stále mě překvapují nové a nové věci. Občas o nich napíšu píseň, občas nějaký text. Moji přátelé se jimi baví. Tak posuďte sami, jestli mám upřímné přátele.

Seznam rubrik