Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Taková banalita a tak dlouhý článek a ještě s clickbait titulkem...

7 0
možnosti
JS

J71a74n 43S16o51u92č25e66k

12. 1. 2022 6:30

Tak nakonec to ale dopadlo výborně, že? Jste hrdým majitelem dvou propustek na pivo.

1 0
možnosti
Foto

Dve registrácie, dva certifikáty...

Oni si to nejako priradia...A nerobte im v tom neporiadok, nemajú to radi...,. Pobavila som sa. Tiež mám maďarských predkov, ani som netušila, aký som nebezpečný jedinec... 

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsáno R^.

Přestože jde asi spíše o výjimku, něco takového by se vůbec nemělo stát, zejména když je ze strany státu (a EU) na certifikáty kladen tak velký důraz...

1 0
možnosti
Foto

Moje zkušenost po třetí dávce: "Přijde vám certifikát mailem." No, nepřišel. Ale po dvou týdnech mi přišla do Tečky informace, že mám nárok na třetí dávku. Prostě skvěle vymakáno jako vždy... :-P

4 0
možnosti
BP

Já ho měl v Tečce do dvou hodin.

1 0
možnosti
TT

Na tom nezáleží. Jediné, na čem ano, je vypotřebování starých vakcín za účelem koupě stamilionové šarže nových.

4 1
možnosti
JS

Skvěle popsaný zážitek! Očkovací tragikomedie...

Já děkuji, jen nevím, jestli se mám smát nebo plakat...

Každopádně karmaR^

5 0
možnosti

Když čtu takové články,musím se smát. V mém okolí,a není malé,jsme povětšinou očkovaní. Kdo není,je to jeho věc. Nikdo,opakuji nikdo nikdy neměl problém s registrací, s tečkou či čímkoli jiný,neboť systém,pokud nejste lama funguje naprosto bez problémů. Čekací doba 0-1den.....tolik k tomuto článku.

18 2
možnosti
PH

P73e56t77r 65H51á14j27e26k

12. 1. 2022 12:56

Reakční doba systému měřená v řádu dní také nezní jako něco z 21. století. A dělat z někoho "lamu" jenom proto, že vám se to nestalo (ani vašemu obrovskému okolí) není zrovna pěkné. Myslím, že dokumentovaných chyb tohoto zázraku je víc než dost.

3 0
možnosti
Foto

Nez jsem odletel na projekt do Bangladese, nechal jsem se ockovat proti zloutence, brisnimu tyfu, vztekline a dalsim chorobam. K memu shocku jsem po priletu zjistil, ze v te zemi takove ockovani neznaji. Proto jsem jiz ve fronte na vizum varoval, ze kdo stoji pet metru okolo mne a nema ta skvela ockovani, ohrozuje me na zivote a mel by toho honem zanechat a utikat se take naockovat. Nekteri viditelne podobani mi sdelili, ze nestovice zas takovej vopruz nejsou a da se to zvladnout. Po otresnem zazitku z bezohlednych spolucestujicich jsem vysel z letistni haly a pro jistotu si zmeril teplotu. Teplomer mi ukazal 39,6 takze bylo jasne, ze me ti antivacceri nakazili smrtelnou chorobou. Po prijezdu na Meghnaghat site project manager situaci bagatelizoval argumentem, ze kdyz je teplota ve stinu 46 stupnu celsia, tak asi cekat nehorecnaty stav muze tak mozna nekdo ducha mdleho, kdo svou predstavu o chodu sveta hlta z mainstream medii od nymandu, co za zivotni trip povazuji cestu na Kanary. Po nekolika skandalech, kdy podrizeni bengalci odmitali predlozit Tecku se slovy নাসের সি, গাধা, mne vedeni projektu odeslalo k psychiatrovi zpet do Istanbulu. Nastesti prisla corona a ja platim za odbornika, co dava mediim rozhovory o mrazacich v ulicich Dhaky, protoze po pobytu v Bangladesi jiz vim o infekcich vse a vakcina a rouska zvitezila nad lzi a bezohlednosti. V

10 0
možnosti
Foto

:-). to by stálo za napísanie blogu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 16,57
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem zralý muž, který se rychle blíží k věku odpočinku. Mám rád muziku a literaturu. Už jsem toho dost prožil, ale stále mě překvapují nové a nové věci. Občas o nich napíšu píseň, občas nějaký text. Moji přátelé se jimi baví. Tak posuďte sami, jestli mám upřímné přátele.

Seznam rubrik