Děkujeme za pochopení.
P18a30v41e48l 95K47u33b64i45š78t38a
Prodejce, kde jste televizor kupoval, musí reklamaci přijmout a vyřídit ji do 30 dnů. Ve většině případů to bude trvat déle, než když to odvezete do autorizovaného servisu (sami to tam posílají) a někteří si takto chtějí usnadňovat práci a říkají lidem, že musí pouze tam.
A u TV občas stačí, když nefunguje, odpojit ze zásuvky, nechat chvíli odpočinout a pak zase zapnout. Je to skoro počítač a podle toho se občas chová
V94l50a97s61t53í40k 67F12ü75r40s29t
Minulý týden jsme takto nesvítili lampou pod kuchyňskou linkou. Až když jsem ji celou vymontoval, jsem si všiml, že má z druhé strany vypínač, který někdo omylem vypnul.
Přeji brzké uzdravení zad.,
M67i44l51a66n 42Š34ť73a24s75t46n45ý
Ta poslední věta beze zbytku platí. Na vlastní kůži jsem se o tom již několikrát přesvědčil.
J20a60n 57R33á50ž
Není to reklama na DATART, ale byl jsem mile překvapen jak postupovali jeho zaměstnanci, když jsem tam zavolal, že mi tam koupený (v záruce) TVpřijímač nefunguje. Vše vyřídili i s dopravou do servisu.
P63e49t89r 46S31k81á39c27e12l
Kvalita výrobku se mj. odvíjí od servisu. I špatné zkušenosti jsou k nezaplacení, díky za upozornění.
M72a35r77t12i26n 52I77r83e52i12n
Jardo, jste bezpochyby člověk, který umí žít!
- Počet článků 71
- Celková karma 18,56
- Průměrná čtenost 1158x