Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Historky nemusi byt pravdive, ale musi pobavit a zaujmout :-). Letos se tam nedostanu, vloni jsem "trpel" asi dva mesice tesne u Puly. Zadne vzruseni se nekonalo, kdyz opominu prevraceni plachetnice protoze kormidelnik uvolnovat uzlik a nekoukal, kam jede a otocil plachetnici do protismeru.

0 0
možnosti

R^;-)R^

... a takhle média podávají informace nejen o Chorvatsku.

0 0
možnosti
Foto

Cestou z Albánie jsme se stavili v Dubrovníku. Začne to parkovným. První 3 hodiny za asi 720 Kč. Méně nemůžete. Kdybyste chtěl vystoupat na hradby, tak cena na osobu cca 850 Kč. Velmi výhodná nabídka kafe+koláč za 8 Euro atd. atd.

0 0
možnosti

No, vybrat si jako příklad zrovna hradby v Dubrovníku? I tak mi ty ceny ale nepřipadají nějak extra vysoké. U nás na Dolní Moravě vás vyvezou lanovkou na kopec, projdete se po 720 m dlouhým mostě SkyWalk a pak vás zase lanovkou hodí dolů a to vše za 1300,- Kč.

0 0
možnosti
Foto

Dobré....

Potvrzuji, že ceny v Chorvatsku jsou cca na stejné úrovni jako u nás, vyjma piva (lhostejno zda-li Ožujsko či Karlovačko - anžto obé stojí za exkrement). A Jadran je prostě famózní, skvělý a tak...

0 0
možnosti

"Na pláži se vztyčila majestátní, poněkud vydulá postava jejich zploditele." ;-D;-D

Několik poznámek:

- medúzy (ve větším množství) tam jsou, ale téměř výhradně na Instii

- nesnesitelná vedra tam opravdu byly (jsou a budou). Zřejmě když jste přijeli, převalila se studenější fronta. Doporučuji sledovat aktuální (ale i budoucí) teploty a počasí na: wetteronline.de

- to že Chorvati stále nemají vyřešeny čističky odpadních vod a někde stále fekálie vypouští prostě do moře je fakt. Mají to vyřešené tak, že roury ústí v hloubce a proudu, takže je proud odnese dále, a vzhledem k výborným samočistícím schopnostem samotného moře, se to jaksi "nepoznaně" vstřebá. Problém nastává tehdy, když se proud (dočasně) změní nebo zmizí. Pak jsou splašky vidět. Tudíž je to vidět jen občas, ale že jsou splašky vypouštěny do moře je fakt. Dále odpad vypouští i lodě. Známý mi dokonce referoval o tom, že za Hvarem prý nějaká nákladní loď vysypala do moře komunální odpad(!). Když se prý na to zděšeně zeptal místních, neradi mu to prý přiznali.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 18,56
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem zralý muž, který se rychle blíží k věku odpočinku. Mám rád muziku a literaturu. Už jsem toho dost prožil, ale stále mě překvapují nové a nové věci. Občas o nich napíšu píseň, občas nějaký text. Moji přátelé se jimi baví. Tak posuďte sami, jestli mám upřímné přátele.

Seznam rubrik