Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já navím, jestli tím narážíte na změnu názvu obchodů po roce 1948. Všechny prodejny potravin dostaly název Pramen. V Praze na některých zůstal nápis Včela a v Ostravě některé prodejny potravin nesly název Budoucnost. Na všech prdejnách masa se objevil nábis Masna, na všech obchodech s textilem byl nápis Tep, prodejny nábytku se přejmenovaly na Nový byt. papírnictví se jmenovalo Narpa, drogérie Chemodroga, prodejny obuvi nesly název Jas, jen lékárny zůstaly lékárnami. Vydrželo to nejmíň deset let. V sedmdesátých letech se pak všechny obchodní domy (kromě Bíle labutě a snad ještě jednoho) jmenovaly Prior.

0 0
možnosti

Tak, tak a proto je třeba vždy stanovit určitý konkrétní cíl, jinak opět zůstaneme jen u toho snění...:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 18,56
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem zralý muž, který se rychle blíží k věku odpočinku. Mám rád muziku a literaturu. Už jsem toho dost prožil, ale stále mě překvapují nové a nové věci. Občas o nich napíšu píseň, občas nějaký text. Moji přátelé se jimi baví. Tak posuďte sami, jestli mám upřímné přátele.

Seznam rubrik