Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkně píšete.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jakou má taková varná deska spotřebu, to nevím, protože žádnou nemám. A tak možná vzniká nebezpečí, že autor bude muset na místo, kde uřezal trubku od plynu, zařídit samostatný přívod elektřiny, jištěný pojistkou /jističem/. Stejně tak, jako se na jeden zásuvkový přívod jištěný 16 A nedoporučuje připojit pračku, mikrovlnku, kávovar a gril a všechno naráz zapnout. 8-o

0 0
možnosti
ZH

Indukční deska by měla mít samostatný jistič. Je myslím jasné, že pokud jedete všechny plotny naráz, je tam velký příkon.

Jinak indukce funguje tak, že ohřívá přímo hrnec. Tedy jsou tam jen takové tepelné ztráty, které pustí hrnec. Plyn má z povahy věci tepelné ztráty už při svém hoření, někde jsem četl, že asi polovina tepla z plynu se vůbec nedostane do hrnce.

0 0
možnosti
Foto

Vidím, že jste hračička. Já - chlapa nemaje - jsem prostě zrekonstruovala kuchyň. Nikde jsem neběhala, pouze jsem si zašla do kuchyňského studia, tam jsme zpracovali návrh, objednali celou kuchyň i se spotřebiči. Pánové přijeli, všechno složili, zapojili, předali návody a bylo. V mém věku jsem pořídila kuchyň na zbylé roky mého života, odmítla jsem příštipkařit a v 80 měnit třeba troubu nebo digestoř.

1 0
možnosti
ZH

Taky jsem chtěl napsat cosi ve stejném smyslu - vyměnit rovnou celou kuchyň - a na klíč. ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Není nad to si trochu máknout tvůrčím způsobem;-D

0 0
možnosti
Foto

Stojím před stejným problémem - ovšem mám to jednodušší. Plynový sporák je připojen pružnou hadicí. Lze se za něj dostat bez problémů a nahrazen bude indukcí s horkovzdušným sporákem.

Zatím řeším jediný problém: uhnat časově zasekaného elektrikáře, aby dal vše do kopy, jak je potřeba.

Jak se říká: ničeho nelituji!

0 0
možnosti
MB

Varuji vás před indukcí!!

1) pokud nebude deska vařiče naprosto přesně vodorovně, tak lehké hrnce a kastróly (ne zcela plné) samovolně odjíždí pryč z desky, je to způsobeno vibrací indukční cívky

2) výkon se reguluje skokově, nelze na indukci "táhnout" vývar, malý výkon je realizován jako u mikrovlnky = vaří-nevaří-vaří-nevaří s různě dlouhýma mezerama

3) nádobí musí být buď nerezové, smaltované nebo opatřené znakem symbolu pro indukci, hliníkové pánve a hrnce můžete vyhodit

4) pokud prohazujete obsah pánve, tak celou dobu, kdy pánev neleží na desce vás indukce obšťastňuje protivným hvízdáním a errorovou hláškou na displeji

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 18,56
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem zralý muž, který se rychle blíží k věku odpočinku. Mám rád muziku a literaturu. Už jsem toho dost prožil, ale stále mě překvapují nové a nové věci. Občas o nich napíšu píseň, občas nějaký text. Moji přátelé se jimi baví. Tak posuďte sami, jestli mám upřímné přátele.

Seznam rubrik