Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Otázka: ten Deníček napsal kdo?;-D mám pocit, že ten příběh s natrženou uzdičkou (jazyka) jsem už musela někde číst.

0 0
možnosti
Foto

Hodně dobré! ;-DR^

Ale jistě byste po delším pátrání našel i naprosto neškodné knihy.:-)

0 0
možnosti
TG

....ale zapomněl jsem napsat smutná realita

0 0
možnosti
KT

Odpovědět nelze, protože cenzura jede. Ani vytečkovaný výraz nesmí diskutér použít. Byl mi smazán příspěvek, kde byly pouze tři tečky bez jakéhokoliv písmene jako - neslušné vulgární. Je zjevné, že úroveň vzdělání cenzorů je tristní, neboť jednak nevědí, že tři tečky jsou běžným interpunkčním znaménkem (výpustka) a za druhé si zjevně dosazují slova dle vlastního uvážení, takže je jasné že vulgarity používají oni, nikoliv pisatel.

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dpřeji v roce 22 lepší výběr knih!!A hlavně nezlobivé zdraví!!

0 0
možnosti
Foto

Skvěle jsem se pobavil, navíc je to vše pravda Škoda, že mohu dát za blog jen jednu karmu !!!!!;-D

0 0
možnosti
PK

Ano, to dilema pana Nerudy řeším i já, bo jako alergik už starší knihu neotevřu a tak doplňuji zásoby jen do čtečky, ale těch krásných papírových mám stohy a byly tehdá kupovaný radostně a s láskou...

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 18,56
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem zralý muž, který se rychle blíží k věku odpočinku. Mám rád muziku a literaturu. Už jsem toho dost prožil, ale stále mě překvapují nové a nové věci. Občas o nich napíšu píseň, občas nějaký text. Moji přátelé se jimi baví. Tak posuďte sami, jestli mám upřímné přátele.

Seznam rubrik