Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

;-DR^

Až k závěru jsem se opravdu smál. Přestal jsem, když se mi zase začaly vyjevovat představy, že kovid by mohl mít i blahodárné účinky.

0 0
možnosti
JR

J94a13n 19R18á16ž

9. 11. 2021 15:42

Kdo si myslí, že rodinka připomínající reklamu na pneu Michelin žije méně šťastný život než rodina vegetarianů denně sledujících svou váhu, je hlupák.

K tomu: Neznám jinou komunitu, která by se v životě více nervovala a byla plná tolika neurotizujících jedinců, než je komunita zaměřená na "zdravý" životní styl.

PS. Věřte, že vím o čem píši, neb jsem nějaký čas byl mezi nimi.

1 1
možnosti
MB

Orthorexie:

Lidé trpící orthorexií – chorobnou posedlostí zdravým jídlem – často netuší, že jsou postiženi tímto onemocněním nového věku. Toto onemocnění se odlišuje od předešlých dvou zmíněných tím, že takto postižení lidé se stravují relativně normálně ve smyslu energetického příjmu. Jejich touha po zdravém způsobu stravování je ale přímo chorobná. Na počátku je snaha udělat něco pro své zdraví, sledování a dodržování trendů zdravé výživy nevyjímaje. U některých lidí se ale touha po zdravém stravování stává chorobnou posedlostí. Celé dny se zajímají jen o to, co jedí – odkud potraviny pocházejí, co přesně obsahují, jaká je jejich výživová hodnota, co v jejich těle způsobí spolknutí jednoho sousta atp. Řada takových lidí začne preferovat potraviny výhradně od jednoho výrobce, odmítají geneticky modifikované potraviny, pečlivě zjišťují množství a složení každého výrobku, sledují obsah „éček“, milují bio potraviny. Ačkoliv jim jejich posedlost zdravě žít a stravovat se komplikuje život, sami nevidí na svém chování nic špatného.

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 18,43
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem zralý muž, který se rychle blíží k věku odpočinku. Mám rád muziku a literaturu. Už jsem toho dost prožil, ale stále mě překvapují nové a nové věci. Občas o nich napíšu píseň, občas nějaký text. Moji přátelé se jimi baví. Tak posuďte sami, jestli mám upřímné přátele.

Seznam rubrik