Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Možná VB trochu více adorujete než je třeba, nemohu to sice potvrdit ani vyvrátit, bo jsem tam byl jen na jeden měsíc a to nestačí, delší zkušenost mám jen ze států a D.

Jedna aktuální z medií, na jedné straně Kudela a řev o rasismu a malé pokoře k BLM, tedy žádný poklek a na druhé straně vyjádření Megan v rozhovoru s Oprah o rasismu v paláci....ale souhlasím, že obecně by jsme se mohli přiučit kdekoliv a kdykoliv. Karma za blog.

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 18,56
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem zralý muž, který se rychle blíží k věku odpočinku. Mám rád muziku a literaturu. Už jsem toho dost prožil, ale stále mě překvapují nové a nové věci. Občas o nich napíšu píseň, občas nějaký text. Moji přátelé se jimi baví. Tak posuďte sami, jestli mám upřímné přátele.

Seznam rubrik