Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

Pane, ne všichni musíme bydlet v Praze.

Představte si, že nežijeme ani na stromech, ani v jeskyních. Nechodíme v holínkách od hnoje. A jak vidíte, máme i internet.

Můžu Vám poskytnout parkovací místa pro 4 auta.

0 0
možnosti
ML

Když jsem bydlel v ČB, auto jsem vůbec nepotřeboval. Pořídil jsem si jej až při návratu na vesnici, kde je auto nezbytné. Holínky od hnoje mám, ale vždy když jedu do města, opláchnu je hadicí.

0 0
možnosti
MS

Téda, to si v tom Zeleném (podle názvu čtvrtí) městě dovolili dost, chtějí aby lidem seděli skutečné adresy s těmi v dokladech, padouši jedni ;-).

Jen malá úvaha trochu bokem - nikoho, skutečně nikoho by nenapadlo koupit si koně, když nemá ve vlastnictví či pronájmu stáj. Pro plechového oře stáj nezbytná není, že, tak proč by měla platit analogie? Stání pro mé vozidlo by obec měla zajistit, a to prosím nejen na mé adrese, ale i na adrese mého zaměstnavatele (a lépe ještě i na adrese rodičů, sourozenců či potomků) - přece nebudu do práce jezdit sockou, kdo to kdy viděl, u doktora8-o. A to prosím zdarma - platím přeci daně !!! Je povinností obce se o to postarat !

0 2
možnosti
PD

fajn, ano, motorista platí daně a to nehorázné...z každého litru paliva je to 20 korun. kolik zaplatí cestující ve veřejné dopravě? a pardon, on nejenže neplatí, on je naopak dotován. to by bylo řevu, kdyby měl platit alespo ́ˇn nákladové jízdné, tedy 5-10x tolik, než platí te ́d

3 0
možnosti
AL

Pan Spořádaný udělal řadu chyb a doplatil na to. Nebuď jako pan Spořádaný.

0 0
možnosti
PD

vlastnit automobil není nebezpečné, je to naopak celkem v pohodě. Ale když chcete vykývat se systémem, tak se pak nemůžete divit. Chtěl ste ušetřit na převodu vozidla, tak holt bude muset synáček parkovat jako každej jinej, kdo nemá v dané zoně trvalé bydliště.

0 1
možnosti
Foto

...a to je ceý. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 16,34
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem zralý muž, který se rychle blíží k věku odpočinku. Mám rád muziku a literaturu. Už jsem toho dost prožil, ale stále mě překvapují nové a nové věci. Občas o nich napíšu píseň, občas nějaký text. Moji přátelé se jimi baví. Tak posuďte sami, jestli mám upřímné přátele.

Seznam rubrik